Hoe de Waargenomen Geschiktheid de Tevredenheid van Klanten over Adviezen van Sociale Robots in de Winkel Beïnvloedt

dinsdag 10 juni 2025

AIRSI2024 is een internationale conferentie die zich richt op de toepassing en effecten van technologieën die deel uitmaken van de zogenaamde Industrie 4.0 (zoals kunstmatige intelligentie, robots, virtuele assistenten, avatars, metaverse, augmented reality, virtual reality, big data, blockchain, NFTs, enzovoort).

Het doel van deze conferentie is om de huidige kennis over het gebruik van al deze nieuwe technologieën te verdiepen en uit te breiden. Dit omvat het aanbieden van verschillende producten en diensten (zoals toerisme, horeca, marketing, bankwezen, onderwijs, gezondheid, enzovoort). De focus ligt op de effecten op waardecreatie, de uitkomsten van relaties (zoals tevredenheid, loyaliteit, betrokkenheid, winstgevendheid), de percepties van klanten (zoals vertrouwen) en zorgen (zoals privacy en veiligheid), ethische kwesties en andere gerelateerde aspecten.

Auteurs: Tibert Verhagen, Jacqueline Arnoldy, Stephanie van de Sanden

Lees de publicatie hier